DOTAZNÍK PRO NOVÉ HRÁČE - DNES: ADAM ČERVINKA

23.08.2017 12:01

V následujících dnech si postupně představíme všechny nové hráče prvního týmu TJ. Pro tyto účely jsme zpracovali stručný dotazník, který nám poodhalí fotbalové začátky, sny, fotbalové idoly a spoustu dalšího o nově příchozích hráčích.

Stručný dotazník pro nové hráče TJ

ADAM ČERVINKA

 

 

1. V kolika letech si začínal s fotbalem a kde?

Když mi byli 4 roky a ve Slovácku.

 

2. Kdo tě k fotbalu přivedl?

Můj otec.

3. Který trenér zanechal nesmazatelnou stopu na tvém fotbalovém projevu?

Asi trenér Němčický, který mi předal za 2 roky, které mě trénoval, spoustu jeho zkušeností.

 

4. Vzpomeneš si na nejsilnější fotbalový okamžik v tvé kariéře, případně tvůj fotbalový vrchol?

První co se mi vybaví, je 2. místo v E-ON cupu, kdy jsme si s klukama zařídili postup do Německa, kde jsme se utkali s celky jako Basilej nebo Bayern Mnichov… sice jsme dostali nakládačku, ale rozhodně to byl hodně pěkný zážitek…

5. Co tě na tréninku baví a co nemáš rád?

Baví mě jakékoliv herní cvičení nebo střelba. Nemám rád moc rozcvičky, protože jsou nudné, ale jsou potřebné nechci se zase zranit

 

6. Jaký post ti nejvíce sedí a který post ti nahání hrůzu?

Nejvíce nevím jaký mi sedí… několik roků jsem hrál ve Slovácku stopera a díky tomu se mi tento post čím tam tím více znechucoval… Momentálně objevuju ještě posty, které by mně nejvíce seděly

 

7. Kdo je tvým fotbalovým idolem?

Můj fotbalovým vzorem byl a vždycky bude Xavi Hernandéz, ikdyž už skončil kariéru. To co on dokázal s balónem bylo něco neuvěřitelného

 

8. Na jakém stadiónu by sis chtěl zahrát?

Určitě Nou Camp

9. Který klub nosíš ve svém srdci?

Vždycky jsem byl fanoušek Barcelony, původně kvůli jejich hernímu stylu a také Xavimu.

 

10. Co děláš rád mimo fotbal?

Když jsem doma, tak rád hraju na počítači nebo se dívám na seriály, ale mezi koníčky patří jednoznačně florbal a volejbal a vesměs všechny míčové sporty.

 

11. Co je tvým oblíbeným pitím?

Voda s mátou a citrónem.

 

12. Co je tvým oblíbeným jídlem?

Halušky s brynzou

 

13. Jakou hudbu, kapelu, zpěváka máš rád?

Poslouchám Americkou kapelu Our Last Night.

 

14. A na závěr tě čeká stručný křížový výslech:

Barca, nebo Real? Barca             

Messi, nebo Ronaldo? Messi

Útok, nebo obrana? Útok

Fotbal, nebo hokej? Fotbal

Trénink, nebo odpočinek? oboje

Lísovky, nebo kolíky? lisovky

Televize, nebo Internet? Internet

Filmy, nebo seriály? Seriály

Léto, nebo zima? Jaro… jinak asi Léto

Blondýny, nebo tmavovlásky? Blondýny