DOTAZNÍK PRO NOVÉ HRÁČE - DNES : MARTIN VARAĎA

11.08.2017 13:05

V následujících dnech si postupně představíme všechny nové hráče prvního týmu TJ. Pro tyto účely jsme zpracovali stručný dotazník, který nám poodhalí fotbalové začátky, sny, fotbalové idoly a spoustu dalšího o nově příchozích hráčích.

Stručný dotazník pro nové hráče TJ

MARTIN VARAĎA

1. V kolika letech si začínal s fotbalem a kde?

S fotbalem jsem začínal v 7 letech ve Sportovním klubu Slovácká Viktorii Bojkovice.

2. Kdo tě k fotbalu přivedl?

Fotbal mě bavil již od malička, ale na prví trénink mě přivedla maminka, za což jsem zpětně moc rád

3. Který trenér zanechal nesmazatelnou stopu na tvém fotbalovém projevu?

Přemýšlím …. Asi pan Lubomír Valter st., který mě provázel žákovským, tak  i dorosteneckým fotbalem. Pod jeho křídly jsem byl bezmála 8let

4. Vzpomeneš si na nejsilnější fotbalový okamžik v tvé kariéře, případně tvůj fotbalový vrchol?

Zažil jsem mnoho fotbalových okamžiků, ale na tento rád vzpomínám. Začínal jsem s „mužským“ fotbalem a tehdy jsem poprvé opustil milovaný mateřský klub v Bojkovicích a zamířil na půlroční hostovaní do FK KOMŇA. Hrály jsme doma proti STRÁNÍ B a v 75minutě jsme prohrávali 2:1, po nepovedené akci straňáků se dostal balón do rukou gólmana Jana Urbánka st., který udělal dlouhý výkop mě do běhu, míč letěl  mezi půlku a jejich šestnáctku jednou dopadl na zem a já trefil z voleje výstavní šibenici. Zápas jsme ještě otočili a vyhráli 3:2.Zatím mým fotbalovým vrcholem byly poslední dva roky v dorostenecké soutěži, kde jsem se oba roky umístil mezi 5ti nejlepšími střelci soutěže. 

5. Co tě na tréninku baví a co nemáš rád?

Na trénincích mě baví práce s míčem ať už je to střelba, nahrávky ,centry, zpracování a celkové zdokonalování a rozvíjení herních schopností. A co nemám rád? Asi kruhový trénink po kterém se cítím poměrně vyčerpaný. Nicméně vím že je to nejlepší cesta za dobrou kondicí.

6. Jaký post ti nejvíce sedí a který post ti nahání hrůzu?

Nejvíc mi sedí útok, ať už hrot nebo krajní křídlo

Hrůzu mi nahání střed zálohy.

7. Kdo je tvým fotbalovým idolem?

Bývalí reprezentační kapitán a hráč italského klubu Juventus Turín Pavel Nedvěd. I díky němu se mým oblíbeným číslem na dresu stalo číslo 11.

8. Na jakém stadiónu by sis chtěl zahrát?

Nejvíce na Parc des Princes, a to i díky tomu že Paříž je jedno s mích nejoblíbenějších míst, které jsem navštívil.

9. Který klub nosíš ve svém srdci?

V naší lize fandím Uherskohradišťskému Slovácku. Ze zahraničních klubů je to PSG.

10. Co děláš rád mimo fotbal?

Věnuji se fotografování, kterému bych se do budoucna chtěl věnovat víc. Rád cestuji a poznávám nová místa. Ve volném čase jezdím na kole a bruslích a v zimě preferuji snowboarding.

11. Co je tvým oblíbeným pitím?

Džus a Sprite

12. Co je tvým oblíbeným jídlem?

Nejvíc oblíbeným jídlem je pro mě bezesporu  český guláš s knedlíkem a cibulí :-D

13. Jakou hudbu, kapelu, zpěváka máš rád?

Poslouchám  více  hudebních stylů, ale  nejvíc se mi líbí HIP HOP  a především tvorba od Majka Spirita

14. A na závěr tě čeká stručný křížový výslech:

Barca, nebo Real?                                          Real

Messi, nebo Ronaldo?                                  Ronaldo

Útok, nebo obrana?                                      Útok

Fotbal, nebo hokej?                                      Fotbal

Trénink, nebo odpočinek?                           Trénink

Lísovky, nebo kolíky?                                    Lísovky

Televize, nebo Internet?                                              Televize

Filmy, nebo seriály?                                       seriály

Léto, nebo zima?                                            Léto

Blondýny, nebo tmavovlásky?                 OBOJÍ :-D

 

 

 

 

 

 

 

 

.