25. 11. 2018 STOLNÍ TENIS - REGIONÁLNÍ PŘEBOR II. TŘÍDY

01.12.2018 05:31

TJ SOKOL Újezdec – Těšov „C“            -          TJ Vlčnov „C“          14   :   4

 

Sestava: Man František, Heinrich Stanislav, Švehla Ladislav, Lekeš Roman

 

V sobotu 25. jsem se byl podívat na další utkání našich stolních tenistů.

„Céčko“ si celkem v poklidu poradilo s výběrem Vlčnova.

Z původně plánované „podívané na chvilku“ to pro mne byla skoro hodina strávená v příjemné atmosféře, povídáním si s našimi hráči a hlavně zážitek z bojů u (nových) zelených stolů.

To třeba když Staňa Heinrich „padnul“ v jednom ze setů až za stavu 24:26 (hraje se do jedenácti bodů), nebo když benjamínek Roman Lekeš dokázal otočit stav zápasu z 0:2 na sety na konečných 3:2.

Navíc. Žádné hádky mezi týmy. Příjemná atmosféra. Body si počítají navzájem sami. Bez sudího. Dovede si toto někdo představit u fotbalu?

Mimochodem: věkový rozdíl mezi naším nejstarším a nejmladším hráčem byl  64 let!!! A to spolu hráli i ve čtyřhře. Hluboká poklona před Frantou Manem. Já ho mám zažitého jako svého trenéra v dorostu, pak funkcionáře TJ (a celoživotního holubáře). Když jsem ho ale viděl na vlastní oči, jak si vede s tabletinisovou pálkou, nezbývalo než jen uznale tleskat a blahopřát k výkonům.

FOTO

 

-josr.