"VRABČÁCI" NA STRÁNKÁCH TISKU

26.01.2013 17:14

O úspěchu našich nejmenších fotbalistů na uherskobrodském halovém turnaji už jsme psali před časem.

Příjemným potěšením bylo, když se o „vrabčáky“ začal zajímat i někdo mimo naši obec.

Nedávno nás totiž kontaktovala redaktorka týdeníku „5+2 DNY“ paní Alena Kučerová se žádostí o informace nejen o tomto výběru, ale i o další práci s mládeží v našem oddíle. A na základě toho vyšel v tomto periodiku 17. ledna článek, jehož kopii si můžete přečíst na stránkách „Újezdského bločku“

V novinovém originále je chyba, kterou ale editor webových stránek naší obce Petr Suchánek  opravil. Ročník 2000 opravdu vyhrál v sezoně 2010 – 2011 Okresní přebor starších přípravek,  ne žáků.

Sám jsem byl velmi (přiznám se, že velice příjemně) překvapený, když mě paní redaktorka kontaktovala. Na můj dotaz jak na náš oddíl přišla, byla zajímavá odpověď:

„Někdy na podzim jsem jela vlakem a najednou vidím hřiště plné dětí. A to mě zaujalo. Málokde se toto vidí.“

No a pak už jen stačilo najít nějaké informaci o Újezdci na internetu a najít kontakty na nás trenéry.

A to plné hřiště dětí? Přijďte se během sezony sami podívat v pondělky a čtvrtky. To trénují minipřípravka, přípravka a žáci. A to je na hřišti opravdu „šrumec“.

Josef Srník