NOVÝM TRENÉREM MUŽŮ SE STAL ING.PETR ČERVINKA

10.10.2017 09:13

V minulém týdnu po sérii neuspokojivých utkání se výkonný výbot TJ rozhodl pro změnu na trenérském postu.Z pozice hrajícího trenéra byl odvolán Karel Slinták a novým trenérem se stal Ing.Petr Červinka. Dohoda zatím platí do konce podzimní sezony.

Zde přinášíme krátké seznámení s hráčským a trenérským působením ing.Petra Červinky:

Odchovanec Slovácké Slávie Uherské Hradiště 1974-1988  II.národní liga(dnešní MSFL)
TJ Kunovice 1988-1991 krajský přebor a následně divize
1991-1992 prezenční vojenská služba v klubech VTJ Sigma Hodonín 1 měsíc a 8 měsíců VTJ Kroměříž obojí divize
TJ Kunovice 1992-1993 divize
V létě 1993 měsíční působení ve Spartaku Uherský Brod (II.národní liga), ale díky vysokým finančním nárokům Kunovic se přestup neuskutečnil a nakonec jsem odešel do 1.FC Polešovice 1993-1995. Postup z okresního přeboru a následně postup z 1. B třídy. V obou ročnících jsem dohromady nastřílel přes 80 gólů v mistrovských utkáních. Na podzim 1994 jsem také jako vlastník trenérské licence UEFA B vedl ve 27 letech jako hrající trenér 1.FC Polešovice v 1. B třídě. Jako nováček jsme skončili po podzimu na 3.místě, ale vzhledem k tomu, že pohled z hřiště a z lavičky je jiný, rozhodl jsem se po dohodě s vedením, že už budu jen hrát a k titulu v 1. B třídě nás na jaře dovedl trenér Samsonek z Napajedel, který pak Polešovice během 3 let dovedl až do divize. V létě 1995 po postupu do 1.A třídy jsem odešel za Karlem Kubou (bývalý hráč Slávie Praha, Dynama České Budějovice a Slovácké Slávie Uherské Hradiště) do Rakouska do SW BAD PIRAWARTH hrající v tehdejší době třídu na úrovni 1.A třídy u nás. Zde jsem hrál od léta 1995 do roku 2003 a nastřílel jsem 156 golů ve 170 mistrovských utkáních. Při mém působení v Rakousku jsem v zimě 2000 po trenéru Samsonkovi opět převzal post hlavního trenéra tehdy už divizních 1.FC Polešovic a podařilo se nám po nezdařeném podzimu poskočit z 10. pozice na 3. příčku. Vzhledem k tomu, že se mi za působení v Rakousku narodili 2 synové Adam hrající v současné době tady v  Újezdci a Michal, který chytá za Uherský Brod, rozhodl jsem se po skončení hráčské kariéry v roce 2003, že trénovat už nebudu a veškerou energii a čas jsem věnoval oběma synům, kteří hráčsky vyrůstali v 1.FC Slovácko.U Michala to byl i Hodonín (zde jsem 2 roky pomáhal jako asistent trenéra a vedoucí mužstva u U15 a u ligové U16) a Baník Ostrava. Moje hráčské vzory: Kevin Keegan (FC Liverpool) úžasný útočník a střelec, Gerd Müller( Bayern Mnichov) hráč, který měl úžasný čich na góly a byl pro mě vzorem jak se má útočník chovat uvnitř velkého vápna,  Horst Hrubesch (Hamburger SW) také bombarďák a podle mě jeden z nejlepších hlavičkářů na světě. Za mého působení v Rakousku jsem se také s Horstem potkal, protože trénoval v té době Austrii Vídeň prošpikovanou rakouskými reprezentanty a  můj klub sehrál s Austrií přátelské utkání. A v neposlední řadě Antonín Panenka (Bohemians Praha) fenomenální šutér standardních situací, trestných kopů a penalt. BOHEMKA- KLOKANI jsou také moje srdeční záležitost.
Můj trenérský vzor je Jurgen Klopp v současné době trenér FC Liverpool a bývalý trenér Borussie Dortmund. Z tohoto vyplývá, že vyznávám atraktivní fotbal s ofenzivním pojetím a raději vyhraji 5-3 než 2-0. Moje sportovní krédo:" Není umění vyhrát, když se daří." Další oblíbené sporty jsou tenis a kolo.